Գրքեր

«Ով Ինձ հետ չէ՝ հակառակ է Ինձ»

Երբ մարդու կյանքում բացակայում է երկրային կյանքի բուն նպատակը, ապա մարդն սկսում է ապրել Աստծո խոսքի և Նրա պատգամների հանդեպ անտարբեր կյանքով: Նա սկսում է քայլել ոչ թե դեպի Երկնային Հայրենիք, որին կոչում է մեզ Սուրբ Գիրքը. «Մենք, սակայն, Երկնքի քաղաքացիներ ենք և սպասում ենք, որ այնտեղից գա մեր Փրկիչը՝ Տեր Հիսուս Քրիստոս» (Փիլ. 3:20), այլ դեպի անցողիկը և ժամանակավորը, որոնց ավարտը կորուստ է և հավիտենական մահ:

Մարդկային կյանքում կատարվող որևէ իրադարձություն ունի իր հոգևոր իմաստը: Քրիստոս ասում է. «Ով Ինձ հետ չէ՝ հակառակ է Ինձ, և ով Ինձ հետ չի հավաքում՝ ցրում է» (Մատթ. 12:30): Չարը ի հայտ է գալիս մարդու հոժարակամ Աստծուց հեռանալու արդյունքում: Չարն անխուսափելիորեն այնտեղ է, որտեղ խախտվում է աստվածային պատվիրանները, որտեղ մարդ արարածը կամայականորեն ապստամբում է Աստծո դեմ՝ հնարելով «չարու և բարու» վերաբերյալ սեփական աղճատված հասկացությունը: Տիեզերական չարիքի սկիզբը դրվեց այն ժամանակ, երբ քերովբեներից մեկը, նախանձելով իր Արարչին, ցանկացավ իրականացնել իր ինքնապաշտման նպատակը. «Կբարձրանամ ամպերից էլ վեր, կնմանվեմ Բարձրյալին» (Եսայի 14:14): Աստծո դեմ կատարված այս քայլը սկիզբը դրեց Աստծո կողմից արարված աշխարհում Արարչի դեմ գործելու մեղքին: Մեր նախածնողներն էլ խախտեցին աստվածադիր պատվիրանը և նմանվելով անկյալ հրեշտակին՝ ցանկացան դառնալ «ինչպես Աստված» (Ծննդ. 3:4-5): Ընտրելով իրենց համար «հաճելին և լավագույնը»՝ նրանք չհնազանդվեցին Աստծուն, այլ վստահեցին չարին, որ իդեալականացրել էր աշխարհը և մարմնականը: Ս. Հովհաննես ավետարանիչն ասում է. «Աշխարհին հատուկ բաներ են մարմնի ցանկությունը, աչքի տեսածն ունենալու ցանկությունը և երկրային հարստությամբ հպարտանալը, որոնք Հորից չեն գալիս, այլ այս աշխարհից» (Ա Հովհ. 2:16):

Երբ մարդն իր ազատ կամքով ընտրում է մեղսալից ուղին, կորցնելով Աստծո հետ հաղորդակցվելու և Երկնային Հայրենիքը ժառանգելու հնարավորությունը, ապա հայտնվում է «այս աշխարհի իշխանի» ստրկության ներքո (Հովհ. 14:30): Այնինչ մարդասեր Տերը մարդկության փրկության համար խաչվեց, որպեսզի ազատագրի մարդուն մեղքի գերությունից և Իր կողմից ավանդված պատգամներով ազատ պահի մարդուն չարի հարձակումներից, քանի որ Տիրոջ պատվիրանները ոչ միայն բարոյականության վերաբերյալ կանոններ են, այլ ճշմարիտ և աստվածահաճո կյանքի էությունը և հիմքը: Պատվիրանապահը ցուցաբերում է Աստծո հանդեպ իր որդիական հավատարմությունը և հաստատում քրիստոնյա անունը կրելու իրավունքը՝ Տիրոջ այն խոսքի համաձայն, որ ասում է. «Եթե սիրում եք Ինձ, պիտի գործադրեք Իմ պատվիրանները» և «Ով ուզում է Ինձ ծառայել, պետք է հետևի Ինձ» (Հովհ. 14:15; 12:26): Ցավալի է ընդունել, որ մարդը հասարակության դատին և բարկությանը չենթարկվելու համար, կատարում է հասարակական օրենքները, բայց անուշադրության է մատնում Աստծո կողմից տրված պատվիրանները՝ մոռանալով Աստծո բարկության մասին: Չէ՞ որ Քրիստոս ասաց, եթե ուզում ես հավիտենական կյանք մտնել, պահի՛ր պատվիրանները (Մատթ. 19:17):

Ըստ էության՝ նա, ով կառուցում է իր կյանքն առանց Աստծո պատվիրանների, նպաստում է չարի բազմացմանը թե՛ իր մեջ և թե՛ իր շրջապատում: Նման անխոհեմ կենսակերպը ոչ միայն հեռվացնում է մարդուն Աստծուց, այլ նրա մեջ Աստծո հանդեպ հակառակության ոգի ստեղծում: Եվ Աստծո արարածն աստվածահաճո լինելու փոխարեն սկսում է ապրել չարին հաճելի կյանքով, ինչպես ասված է Սուրբ Գրքում. «Ով մեղք է գործում, սատանայի հետևորդ է, որովհետև սատանան հենց սկզբից մեղք է գործում: Եվ Աստծո Որդին աշխարհ եկավ, որպեսզի վերջ դնի սատանայի գործունեությունը» (Ա Հովհ. 3:8), այդ պատճառով Սուրբ Գիրքը մեզ հորդորում է. «Հնազանդվեցե՛ք Աստծուն և դիմադրե՛ք չարախոսին՝ սատանային, և նա հեռու կփախչի ձեզնից: Մոտեցե՛ք Աստծուն, և Աստված Ինքը կմոտենա ձեզ» (Հակոբ. 4:7-8): Ազատ կամքով արարված մարդը կյանքի բոլոր իրավիճակներում, ունենալով ընտրության հնարավորություն, կարող է որոշել ընթանա՞լ դեպի Աստված, թե՞ Նրան հակառակ:

 

Կարինե Սուգիկյան

23.07.19
ԲաԺանորդագրվել
Ընթերցել նաև
Օրհնությամբ ՝ ԱՀԹ Առաջնորդական Փոխանորդ Տ․ Նավասարդ Արքեպիսկոպոս Կճոյանի
Կայքի պատասխանատու՝ Տեր Գրիգոր քահանա Գրիգորյան
Կայքի հովանավոր՝ Անդրանիկ Բաբոյան
Web page developer A. Grigoryan
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են Զորավոր Սուրբ Աստվածածին եկեղեցի 2014թ․