Գրքեր

Սաղմոս ՃԺԴ

Ալելուիա: Սաղմոսը մակաբայեցիների առաքինությունն է խորհրդանշում: Ոմանք ասում են, որ երբ Դավիթն ազատվեց պաշարումից, քարանձավից կանչեց Սավուղին և այս երգը երգեց Աստծուն: Նաև ասում են սա, երբ Իսրայելն ազատագրվում է գերությունից

1. Սիրեցի, զի լուիցէ Տէր զձայն աղօթից իմոց. խոնարհեցոյց զունկն իւր առ իս, և ես յաւուրս իմ կարդացի առ նա:

Հաճելի է ինձ, որ Տերը լսեց ձայնն իմ աղոթքի: Խոնարհեցրեց ունկն իր դեպի ինձ, և ես իմ օրերում նրան դիմեցի:

Կատարյալներին է վայել ասել հաճելի է ինձ, նաև ավելացնում է պատճառը, որ Տերը լսեց: Նրան սիրում եմ, որովհետև գիտեմ, որ լսում է ինձ, քանզի փորձառություն ունեմ: Խոնարհեցրեց ունկն իր, այսինքն՝ դեպի սրտի ծածկարանները և լռելյայն խոսելը, խոնարհեցրեց և լսեց, ու ես իմ բոլոր օրերում կդիմեմ նրան, և բոլոր արարածները նրան կդիմեն՝ գրքի միջոցով:

2. Շրջեցան զինև երկունք մահու, և վիշտք դժոխոց գտին զիս:

Ինձ պատեց երկունքը մահվան, և դժոխքի վշտերն ինձ բռնեցին:

Երկունք են կոչվում ծնելուց առաջ ծննդկանի ցավերը, և ինչպես ոմանք կենդանի տանջվում են գերեզմանում, ուր որևէ հնար չկա, այլ միայն դաժան մահն է, այդպես էլ Դավիթը վտանգի ենթարկվեց քարանձավում, ինչպես նաև մակաբայեցիներն ու Քրիստոսի վկաների դասը:

3.  Զնեղութիւն և զանձկութիւն գտի, և զանուն Տեառն կարդացի:

Նեղություն և անձկություն գտա և Տիրոջ անունը կանչեցի:

Ես անձկություն գտա, ասում է, որն ավելի խիստ է, քան նեղությունը, քանզի Դավիթն իրեն թույլ չտվեց սպանել թշնամիներին: Իսկ մակաբայեցիներն ու վկաները խստորեն պատասխանելով՝ նեղություն գտան, և չվերցնելով կերակուրը՝ առավել վշտերով նեղում էին իրենց: Եվ Տիրոջ անունը կանչեցի օգնության ու այս ամենը նրա անվան համար կրեցի:

4. Ո՜ Տէր, փրկեա՛ զանձն իմ. ողորմած Աստուած մեր, ողորմի և պահէ զտղայս Տէր:

«Ո՛վ Տեր, փրկի՛ր ինձ»: Տերը ողորմում և պահպանում է մանուկներին:

Ո՛վ Տեր, փրկի՛ր ցասումից և ցանկությունից, երկյուղից, տրտմությունից, որոնք հոգու ախտեր են: Եվ պահպանում է Տերը մանուկներին, դեռ այնտեղից՝ մոր արգանդում ստեղծվելու պահից, Տերը սկսում է խնամել մանուկներին: Դարձյալ՝ ինքն իրեն է մանուկ կոչում Սավուղի առջև, ինչպես որ Գողիաթի համեմատ էր մանուկ, ով հմտացել էր պատերազմական պայքարի մեջ:

5. Ես խոնարհ եղէ և Տէր կեցոյց զիս. դա՛րձ անձն իմ ի հանգիստ քո, զի Տէր օգնեաց քեզ:

Ես խոնարհ եղա, և Տերն ինձ փրկեց: Դարձի՛ր, հոգի՛դ իմ, դեպի հանգիստը քո, քանզի Տերն օգնեց քեզ:

Կյանքի պատճառը, ասում է, խոնարհությունը եղավ: Դարձի՛ր, հոգի՛դ իմ, դեպի հանգիստը քո՝ խոնարհության է կանչում հոգուն, քանի որ դա է հանգիստը, նաև քաջալերում է չվախենալ մահվանից, քանզի գրված է, թե մահը մարդու համար հանգիստ է, որովհետև վերադառնալը և Աստծու հետ լինելը սրբերը լավ էին համարում: Քանզի Տերն օգնեց քեզ՝ մարդ դառնալով՝ ավերեց դժոխքը:

6. Փրկեաց զանձն իմ ի մահուանէ, զաչս իմ յարտասուաց, և զոտս իմ ի գայթագղութենէ. հաճո եղէց առաջի Տեառն յերկրին կենդանեաց:

Նա ինձ փրկեց մահվանից, աչքերս՝ արտասուքից և ոտքերս՝ սայթաքումից: Թող ողջերի երկրում հաճելի լինեմ Տիրոջ առջև:

Մահվանից՝ այն մահվանից, աչքերս՝ արտասուքից, որ աչքերի լաց է, ոտքերս՝ սայթաքումից՝ դժոխք գնալուց: Թող ողջերի երկրում հաճելի լինեմ Տիրոջ առջև, որ Տերը խոստացավ տալ հեզերին:

 

 

Վարդան ԱրևելցիՄեկնութիւն Սաղմոսացն ԴաւթիԷջմիածին, 1797 թ.

Գրաբարից թարգմանեց Գայանե Թերզյանը

28.10.19
ԲաԺանորդագրվել
Ընթերցել նաև
Օրհնությամբ ՝ ԱՀԹ Առաջնորդական Փոխանորդ Տ․ Նավասարդ Արքեպիսկոպոս Կճոյանի
Կայքի պատասխանատու՝ Տեր Գրիգոր քահանա Գրիգորյան
Կայքի հովանավոր՝ Անդրանիկ Բաբոյան
Web page developer A. Grigoryan
Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են Զորավոր Սուրբ Աստվածածին եկեղեցի 2014թ․